Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Juwelier MeLike
Tollenstraat 39
3035 NB Rotterdam
Telefoonnummer: 010-2232179
maandag t/m donderdag van 10:00 uur tot 17:30 uur
vrijdag van 10:00 uur tot 18:00 uur
zaterdag van 10:00 uur tot 17:30 uur
zondag van 12:00 uur tot 17:30
E-mailadres: info@melikejuwelier.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar MeLike bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
© 2024 www.melikejuwelier.nl - Powered by Shoppagina.nl